keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Missä palvelu...

Viime keväänä manasin kuinka kökköä palvelua sain uusia silmälaseja hankkiessani. Samalla päätin, etten kyseisen ketjun paikkoihin mene enää ikinä.. Tänään sitten kuitenkin lankesin... Ajattelin, että kun toisessa kaupungissa olen niin kävisi ehkä parempi tuuri, valikoima olisi laajempi ja ehkäpä täällä olisi myös ammattitaitoisemmat myyjät... Bad mistake, ei osunut mikään edellä mainituista kohdilleen... Valikoima surkea ja erittäin pieni, myyjä myynyt joko maaleja tai sitten ei yhtään mitään uransa aikana... Itse jouduin laseja valkkaamaan ja pähkäilemään mitä ottaisin kun myyjältä sain vain en tiedä vastauksia... En voi ymmärtää... Itse ainakin haluaisin pokia etsiessä ammattilaisen mielipiteen mikä sopii ja mikä ei, tietoa tulevista trendeistä jne jne... Muuttuisikohan palveluasenteet jos ruettaisiin enemmän pistämään työpaikkoja provikkapohjaisiksi... Jäipähän lasit sitten hyllyyn...

Päivän parhaimmat pokat.

Eilen kirjoitin pienistä kodin hankinnoista jotka edelleen lojuvat kassien pohjilla ja odottavat inspiraatiota, että saisin aikaiseksi ne johonkin laittaa. Uusi hylly löysi paikkansa teeveen yläpuolelta ja samalla uusi hieno kastikekulho sai arvoisensa esillepanon.


Ainut hyvä asia syksyssä on kynttilöiden polttaminen ja niistä tuleva lämmin valo. Kynttilöiden kauniissa kajossa vietettiinkin koko ilta.

-Kati


1 kommentti:

  1. Huonoista palvelukokemuksista voi kirjoittaa julkista palautetta ketjujen oikeilla nimillä. Avoimuus lisää asiakkaan ja palveluntarjoajan välistä luottamusta.

    VastaaPoista