torstai 18. kesäkuuta 2015

Salil eka, salil vika...

Kirppis alkoi siis eilen ja sinne on roudattu hiki päässä tavaraa, vaatteita, maljakoita, kynttilänjalkoja, kaikennäköistä sisustusroinaa. Niin hieno fiilis kun kaapit tyhjenee.

Tänään on taas urakalla satanut vaikka aamu oli niin aurinkoinen ja suht lämmin. Otin jopa pikku päikkärit, kun niin ramasi, sateen syy siis. :)

Pikku unien jälkeen päivän ja vuoden paras aikaansaannos, nimittäin vihdoinkin salille!!! Hyvä minä! Huippua, että vihdoin sain roudattua itteni sinne.  Innostuin ehkä kyllä hivenen liikaa, tuli vietettyä siellä yli puolitoista tuntia ja olin viimeinen kuka sulki valot ja oven... Voi olla jussina vähän juntturassa paikat. Huomenna ajattelin kyllä kipaista heti aamusta myös sinne ennen kuin lähdetään juhannuksen viettoon.

Salille mars...
Pepputreeniä, niin parasta!
Kunnon kerrospukeutumista, voi Suomen kesä...

Neea nauroi, mulle yx päivä et sun hiukset on ihan sekalaisen väriset ja juuri niin vaalee et on ihan hiirenharmaankeltainen... Ai kun kiva! Oli se kyllä oikeasti aika hirveä, kiitos Alanyan paahteisen auringon. Siellähän minun piti mennä samalle kampaajalle jolla viimeksikin kävin, mutta eipä vaan tullut mentyä, kiirekö lie lomalla ollut.. Mutta nyt siis ostin väripurkin ja värjäsin itse niin säästyy taas yksi saturainen seuraavaan matkakassaan. Ja ompas ihanaa olla kunnon brunette jälleen. :)

Väripää.
Sängynvaltaaja, näin tässä yleensä käy, lähes joka ilta.

Mirri on kyllä huvittava tapaus, aina kun avaan sängyn ja menen saunaan tai muuten vaan touhuan niin hän kyllä käyttää aina tilaisuuden hyväkseen ja hyppää minun paikalle nukkumaan... Ja minun pitäis sit varmaan mennä sohvalle tai lattialle... Katotaan miten minun käy tänä yönä, antaako tilaa... :)

-Kati


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti